تکنولوژی و گروه های آموزشی منطقه ی زیویه

باورهایت را ورق بزن همیشه چیزی برای تغییر هست

تکنولوژی و گروه های آموزشی منطقه ی زیویه

باورهایت را ورق بزن همیشه چیزی برای تغییر هست

گروه های آموزشی استان در جهت ارتقاء سطح آگاهی , به روز بودن اطلاعات و دانش افزایی همکاران اقدام به برگزاری ‹‹مسابقه کتاب خوانی آنلاین ویژه ی دبیران›› گروه های درسی متوسطه نظری به صورت ذیل می نماید.

1-زمان برگزاری آزمون بر اساس گروه های درسی مختلف طبق لیست پیوستی از ساعت 11 صبح الی 14 بعدازظهر از طریق سامانه www.kurdazmoon.ir  و زمان مجاز آزمون برای شرکت کنندگان 20 دقیقه می باشد.

2-نام کاربری کدپرسنلی و پسورد ورود به سامانه , کدملی همکاران شرکت کننده می باشد که در سامانه تعریف شده است و هر همکار فقط یک بار مجاز به ورود به سامانه آزمون و تنها مجاز به شرکت در گروه درسی مربوط به خود خواهد بود.

3-منابع آزمون مطابق لیست پیوستی و در وبلاگ گروه های درسی موجود است.

4-گروه درسی زیست شناسی استثنائا از طریق سامانه http://etun.isfedu.r/test registration   توسط دبیرخانه کشوری اقدام به ثبت نام و برگزاری آزمون خواهد نمود.

5-شایان ذکر است برای شرکت کنندگان در مسابقه کتاب خوانی آنلاین گواهی شرکت در آزمون صادر خواهد شد و بر اساس درصد پاسخ گویی به سوالات این آزمون, شرکت کنندگان حداکثر می توانند تا 2 امتیاز در فرم ساماندهی مربوط به سال تحصیلی 96-95 را        بر اساس ضوابط مربوط به این بند دریافت نمایند. همچنین به نفرات برتر استانی لوح تقدیر اهدا خواهد شد . لذا مستدعی است به نحو مقتضی مراتب به اطلاع دبیران گرامی رسانده شود.


دریافت لیست منابع آزمون ها



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی